Routebeschrijving

Het bridgelokaal van BC Lier bevindt zich in het centrum van de stad Lier, op het Zimmerplein 12.
BC Lier heeft zijn lokaal boven Cafe Refuge, vlak bij de bekende Zimmertoren.

Een map met de locatie van BC Lier kan u downloaden via Map24.
U kan ook Map24 gebruiken om direct uw startadres in te geven en een routebeschrijving naar BC Lier down te loaden.
Gebruik hiervoor een van de knoppen hieronder.

Gratis parking, bijvoorbeeld voor deelname aan de Marathon of bij competitiematchen, vindt u op vijf minuten wandelafstand, namelijk op de parking van het Cultureel Centrum De Mol, Aarschotsesteenweg 3, 2500 Lier. Dit is net binnen de grote ring van Lier aan de Molbrug.
Om naar het clublokaal van BC Lier te gaan, gaat u van de parking rechts, steekt de Molbrug over, en houdt linksaan. U wandelt langs het Lierse stadspark, voorbij het Stedelijk Zwembad en het Timmermans-Opsomer huis en neemt vervolgens de brug links over het water om op het Zimmerplein te belanden. De eerste taverne op uw rechterkant is Cafe Refuge.

U kunt opnieuw een map met de locatie van deze parking downloaden via Map24.
U kan ook Map24 gebruiken om direct uw startadres in te geven en een routebeschrijving naar de parking van CC De Mol down te loaden.
Gebruik hiervoor een van de knoppen hieronder.